سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت طراحی سایت| انواع طراحی سایت فروشگاهی توشن

سلام دوستان مدتی بود تو فکر این بودیم با هم تیمی های دانشگاهمون یه کسب و کار کوچیک بیزینسی راه اندازی کنیم تا به این فکر افتادیم که تو اولین قدم باید بتونیم یه سایت فروشگاهی راه اندازی کینم و تهیه هاست و دامنه تا اینکه با طراحی وب سایت توشن آشنا شدیم لینکش براتون قرار میدم تا در صورت نیاز بتنید بهش دسترسی داشته باشید.

طراحی سایت و برنامه نویسی

شرکت طراحی سایت توشن با سالها تجربه در طراحی و توسعه وب سایت های اینترنتی شامل سایت های شرکتی و اختصاصی، راه اندازی فروشگاه های اینترنتی جهت فروشگاه ها و مشاغل اینترنتی با بهره مندی از تیمی مجرب امکان ارائه خدمات متنوع طراحی سایت اینترنتی در پلن ها ی مختلف را به کاربران گرامی دارد. برای هر پلن خدماتی، بسته های مختلف با قیمت های مقرون به صرفه و تا حد امکان ارزان ارائه شده است تا مشتریان گرامی بتوانند در هر صنف و با هر بودجه، جهت کسب و کار اینترنتی خود سایت و یا فروشگاه اینترنتی سفارش دهند.

 

جهت انعطاف بیشتر در ارائه خدمات و حمایت از کسب و کارهای start up، در اکثر پکیج های ارائه شده امکان ارتقای امکانات سایت و یا فروشگاه اینترنتی طراحی شده میسر خواهد بود لذا مشتریان می توانند با خیالی راحت با هزینه اولیه کم اقدام به سفارش اینترنتی وب سایت خود نموده و به مرور و با رشد کسب و کار خود به امکانات سایت خود قابلیت های جدید و یا بخش های جدید اضافه نمایند. در زیر شرحی جزئی از خدمات قابل ارائه توسط توشن فهرست وار آورده شده است که علاوه بر آشنایی اولیه با خدمات ارائه شده توسط این شرکت در بخش نمونه کار طراحی سایت می توانید سایت ها و فروشگاه های طراحی شده را مشاهده فرمایید.

طراحی سایت شرکتی و خدماتی

طراحی سایت شرکتی از رایج ترین خدمات طراحی وب سایت با هدف ایجاد تارنمای اینترنتی جهت سازمان ها و شرکت هاست. هر شرکت  کوچک یا بزرگ، جهت برند سازی و مطرح شدن در اینترنت و معرفی خود در بین شرکت های رقیب در اولین گام نیاز به یک دامنه مناسب و سایت شکیل دارد تا بتواند خدمات و محصولات خود را به مشتریان فعلی و همچنین مخاطبان جدیدی از طریق جستجو در اینترنت و موتورهای جستجو نظیر گوگل به سایت مراجعه می کنند معرفی نماید. سایت های شرکتی در نگاه کلی شامل صفحاتی نظیر صفحه اصلی با شرح جزئی از خدمات مختلف سایت و بخش های مختلف، صفحات معرفی، دریافت مشاوره و سفارش آنلاین خدمات و محصولات، صفحات درباره شرکت و اخبار شرکت و مقالات جدید می شود که بنا به هر کسب و کار ممکن است چینش این صفحات مقداری متفاوت باشد. در مرحله بعدی طراحی منحصر به فرد سایت های شرکتی است که علاوه بر واکنشگرا بودن و تجربه کاربری برای کاربران با هر سطح معلومات، لازم است از لحاظ گرافیکی در همان نگاه اول معرف خدمات شرکت و زمینه فعالیت آن باشد...